Допомога

Не знайшли відповідь на запитання? Зв’яжіться з нами у будь-який зручний для Вас спосіб.

Основні питання

  1. У офісі нашої компанії.

Завітайте до нашого офісу за адресою:

  • м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова 23 (територія Промприлад Реновація, ІІ поверх);
  • м. Надвірна, вул. Грушевського 8;
  • м. Калуш, майдан Шептицького 8а;

Оплачуйте за послуги безпосередньо у офісі компанії і користуйтеся інтернетом вже за 5 хв. Оплата на особовий рахунок нараховується моментально.

 

  1. Online-платежі
    Ви можете оплатити за послуги онлайн, перейшовши за вказаним посиланням:

    Оплата ONLINE

Для перевірки стану Вашого рахунку:

  1. Зателефонуйте до нашої служби підтримки;
  2. Вкажіть адресу та ПІБ на кого зареєстрований договір;
  3. Наші працівники повідомлять Вас про стан рахунку.

 

Оплата обов’язково повинна бути здійснена до першого числа наступного місяця.

 

Рекомендуємо проводити оплату заздалегідь, до 20 числа. Якщо оплата буде зроблена пізніше то інформація про платіж і сам платіж, можуть надійти з банку із запізненням на декілька днів.

 

Автоматизована система компанії призупиняє надання послуги абоненту кожного 1 числа.

 

Абонентська плата з Вашого особового рахунку списується першого числа нового місяця. Якщо Ви почали користуватися послугами компанії не з початку місяця, то заплатите у місяці підключення меншу суму:

 

  1. Суму Вашої абонплати ділимо на кількість днів у місяці (30 днів) і отримуємо вартість користування пакетом за один день.
  2. Множимо вартість користування пакетом за один день на кількість днів, протягом яких Ви ним користувалися.
  3. Отримуємо суму, яку необхідно оплатити за поточний місяць. З наступного місяця потрібно оплачувати повну суму абонплати Вашого тарифного плану.

Інтернет

Ethernet – базова технологія побудови комп’ютерних мереж з комутацією пакетів, що використовує протокол CSMA/CD (множинний доступ з контролем несучої та виявленням колізій).

 

Ethernet-мережі функціонують на швидкостях 10Мбіт/с, Fast Ethernet – на швидкостях 100Мбіт/с, Gigabit Ethernet – на швидкостях 1000Мбіт/с, 10 Gigabit Ethernet – на швидкостях 10Гбіт/с.

 

Ethernet може з’єднувати між собою комп’ютери, принтери, комутатори, маршрутизатори, шлюзи, мости і будь-які інші пристрої, у яких є або внутрішня мережева карта NIC (NetworkInterfaceCard), або зовнішня, підключена до USB або PCI.

 

Комутатори і маршрутизатори з’єднують кілька комп’ютерів або навіть мереж разом. Шлюзи з’єднують дві різнорідні мережі, мости – однорідні.

 

Елементи Ethernet можуть з’єднуватися кабелями трьох типів:

  • коаксіальні кабелі;
  • мідна кручена пара;
  • оптоволокно.

Мідна кручена (вита) пара – вид мережевого кабелю, з однією або декількома парами ізольованих провідників, скручених між собою (з невеликою кількістю витків на одиницю довжини) для зменшення взаємних наведень при передачі сигналу і покритих пластиковою оболонкою.

 

На обох кінцях мідної витої пари для підключення до окремих пристрої мережі Ethernet застосовуються восьмиконтактні роз’єми P8C8.

 

Кабелі з мідними парами діляться на категорії по швидкості передачі даних:

  • Категорії 5 і 5e – від 10 Мбіт/с до 100 Мбіт/с;
  • Категорія 6 – швидкість до 1Гбіт/с;
  • Категорії 6a і 7 – швидкість до 10Гбіт/с.

Підтримує передачу даних на відстань біля 100 метрів. Для більшої дистанції потрібно застосовувати оптоволокно.

Оптоволокно, або оптичне волокно — це технічний виріб, що складається з оптичного світловоду і захисних покриттів та кольорової оболонки.

Передача даних здійснюється завдяки світловим сигналам, таким чином інформація досягає точки призначення зі швидкістю світла.

 

Оптоволокно досі залишається складним у виробництві, тому вартість оптоволоконного кабелю не може бути низькою. Величезна пропускна здатність оптичного кабелю дозволяє передавати великий обсяг інформації в одиницю часу. Оптичний сигнал в ньому майже не спотворюється і не слабшає при передачі на великі відстані.

 

Оптоволоконний кабель — конструкція з одного або кількох ізольованих один від одного оптичних волокон (оптоволокно),  укладених в оболонку. Крім власне оптичних волокон та ізоляції може містити екран, силові елементи та інші конструктивні елементи. Також це фізичний медіум, що складається з певної кількості оптичних волокон, оточених спільною захисною оболонкою, та використовується для передачі світлового потоку.

 

Оптична кабельна лінія — лінія оптичних сигналів і складається з одного або декількох паралельних кабелів із з’єднувальними, стопорними та кінцевими муфтами (ущільненнями) та кріпильними деталями.

 

Оптичне волокно складається із:

  • Серцевини;
  • Оптичної оболонки;
  • Захисного покриття;
  • Буферного покриття (опціонально).
  • Висока пропускна здатність – чим вище пропускна здатність, тим більше інформації можна передавати. Оптоволоконний кабель забезпечує високу пропускну спроможність: до 10 Гбіт/с і вище, як на завантаження, так і на передачу даних.Швидкість завантаження через оптоволокно в 416 разів вища за швидкість мідного кабелю, а швидкість передачі даних – в 10000 разів вища;

 

  • Надійність – на відміну від електричних сигналів, які передаються в мідних проводах, світлові сигнали від одного волокна не впливають на сигнали інших волокон в одному і тому ж оптоволоконному кабелі, що дозволяє досягти більш високої якості інтернету та прийом ТВ-сигналу;

 

  • Відсутність будь-яких фізичних впливів на навколишнє середовище.

 

У деяких населених пунктах, де ще не має проведеної PON-мережі, компанія Netgroup може запропонувати підключення послуги Інтернет за допомогою Wi-Fi антен. Попередньо наші працівники визначають технічну можливість підключення.

Коли у Вашому населеному пункті з’явиться можливість підключення послуги за технологією PON, оператор повідомить Вам про це.

Wi-Fi (Wireless Fidelity) – це популярна технологія, що забезпечує бездротове з’єднання комп’ютерів в локальну мережу або високошвидкісний бездротовий доступ до мережі Інтернет.

 

Щоб користуватися зручностями Всесвітньої павутини, потрібно мати роутер, або маршрутизатор, який буде здійснювати передачу інформації через канали певної частоти.

 

Із спеціальним обладнанням Wi-Fi, ви зможете:

  • Користуватися послугою Інтернет без дротів;
  • Виходити в Інтернет з будь-якої точки свого будинку;
  • Підключити до Інтернету одночасно декілька своїх пристроїв;
  • Об’єднати в локальну мережу кілька мережевих пристроїв, такі як, комп’ютери, смартфони, планшети, КПК, мережеві принтери, ігрові приставки, телевізори, а також інші бездротові Wi-Fi пристрої;

 

Кожній мережі присвоюється своя назва. Мережа може бути загальнодоступною, тобто до неї може підключитися хто завгодно, маючи відповідний пристрій і перебуваючи у межах зони покриття, або захищеною за допомогою пароля, який задає власник Wi-Fi.

 

Введення пароля, як правило, необхідний лише при першому підключенні до мережі, після чого він зберігається у базі пристрою.

 

Режими безпеки Wi-Fi:

 

На даний момент налічується три режими безпеки бездротових мереж різного ступеня надійності:

  • застарілий сьогодні WEP (Wired Equivalent Privacy), який забезпечує мінімальний рівень захисту;
  • WPA (Wi-Fi Protected Access) забезпечує більш надійний захист даних і ділиться на Personal (для приватного використання) і Enterprise (для корпоративного використання), що забезпечує багатоступеневу систему захисту інформації та використовує протокол RADIUS;
  • WPA2 – вдосконалений різновид WPA, що дозволяє працювати як приватним користувачам, так і корпоративним.

 

Якщо ви підключаєтеся до безкоштовного Wi-Fi де-небудь в кафе або іншому публічному місці, переконайтеся в тому, що мережа використовує режим безпеки WPA2 (у крайньому випадку – WPA).

Найкращий варіант – WPA2-PSK з AES-шифруванням.

  1. Перевірте Wi-Fi підключення.

Перевірте, чи підключені Ви до бездротової мережі, чи до правильної мережі Ви підключені (ім’я мережі), чи працює Wi-Fi роутер, чи включений Wi-Fi адаптер або «бездротовий зв’язок» на комп’ютері.

 

  1. У жодному разі не змінювати розташування кабелів у портах.

 

  1. Перезавантажте роутер і ПК.

Перезавантажте Ваші пристрої – досить часто неправильна робота програмного забезпечення призводить до «зависання» пристрою. Вам потрібно на декілька хвилин вимкнути обладнання від мережі електроживлення.

 

  1. Перевірте інші сайти.

Спробуйте зайти на інший сайт, іноді перестають працювати навіть найбільші портали.

 

  1. Перевірте баланс.

Перевірте Ваш поточний баланс рахунку, зателефонувавши до нашого фінансового відділу. Якщо він негативний – оплатіть заборгованість. Зберігайте оригінал квитанції до зарахування платежу на баланс рахунку.

 

  1. Перевірте фізичне підключення (повідомлення «Мережевий кабель не підключений» або відсутність індикації WAN-порту на роутері).

Перевірте весь кабель по квартирі на наявність пошкоджень (особливо при наявності домашніх тварин).

 

  1. Перевірте мережеві настройки.

У більшості випадків у Вас має бути налагоджене автоматичне отримання налаштувань. Якщо Ви замінили ПК, роутер або поставили нову мережеву карту – Інтернет не працюватиме. Це пов’язано з налаштуваннями безпеки мережі. У такому випадку Вам необхідно зателефонувати у службу технічної підтримки за консультацією і провести налаштування заново.

  1. Перезавантажте Вашу Wi-Fi антену. Вимкніть її від мережі електроживлення і підключіть заново.
  2. Перевірте чи Wi-Fi антена знаходиться у тій самій позиції, що і при здійсненні монтажу працівниками компанії інтернет-провайдера.
  3. Якщо інтернет з’єднання не відновлено, зателефонуйте у технічну підтримку за консультацією.

PPPoE (Point-to-point protocol over Ethernet) — мережевий протокол передачі кадрів PPP (протокол точка-точка) через Ethernet. В основному застосовується XDSL-сервісами. Використовується для забезпечення авторизації та аутентифікації користувачів при підключенні по технології Ethernet.

Налаштування PPPoE – з’єднання для Windows XP

Українська версія:

  1. Натисніть «Пуск» -> «Панель керування» -> «Мережеві підключення»:

  1. Виберіть «Створення нової мережі»:

  1. У Вас відкриється вікно «Майстер нових підключень», натисніть «Далі»:

  1. У вікні «Майстер нових підключень » виберіть пункт «Підключення до Інтернету» і натисніть «Далі» :

  1. У вікні «Майстер нових підключень » виберіть пункт «Установити підключення вручну» і натисніть «Далі» :

  1. Виберіть «Через високошвидкісне підключення, яке потребує вводу ім’я користувача та пароля» і натисніть «Далі»:

  1. У полі «Ім’я постачальника послуг» введіть  – Netgroup, або назву з’єднання, наприклад Інтернет та натисніть «Далі»:

  1. У полі «Ім’я користувача» і «Пароль» введіть логін і пароль, який зазначений у Вашому договорі і натисніть «Далі».Якщо Ви не знаєте який у Вас логін та пароль, зверніться у технічну підтримку:

  1. Встановіть пункт «Додати ярлик підключення на робочий стіл» і натисніть «Готово»:

Open the «Startmenu». Go to «Connect To» and then open «Show all connections»:

If you can’t find the «Connect To» or the «Show all connections», but you can see a «Settings» option, your «Start menu» is in «Classic Mode». Click «Settings» and choose «Control Panel». When the «Control Panel» opens, double-click the «Network Connections» icon:

 

Click the «Create a new connection link»:

 

The «New Connection Wizard» window should appear.

If this is the first time you have created a network connection in XP, Windows will prompt you for information about your location, including country code, city code, etc. Enter this information and then click the «OK» button: you will be taken to the «New Connection Wizard».

In the «Welcome to the New Connection Wizard» window, click «Next»:

 

Select the «Connect to the Internet» Click «Next»:

 

Select the «Set up my connection manually» option. Click «Next».

 

Select the «Connect using a broadband connection that requires a user name and password» option. (Note that it does mention PPPoE), Click «Next».

 

Type your ISP Name and click «Next».

 

Enter the PPPoE login and password provided by your ISP and click «Next».

 

 

 

Натисніть «Пуск» і виберіть пункт «Панель керування»:

 

У вікні «Панель керування» знайдіть і натисніть на «Центр управління мережами і загальним доступом»:

 

Виберіть пункт «Налаштування нового підключення або мережі»:

 

У вікні «Налаштування нового підключення або мережі» виберіть «Підключення до інтернету» і натисніть «Далі»:

 

Виберіть та натисніть на підключення – «Високошвидкісне (PPPoE)» («Широкосмугове (PPPoE)»):

 

У полі «Ім’я користувача» і «Пароль» введіть логін і пароль, який зазначений у Вашому договорі і натисніть «Підключити».

Якщо Ви не знаєте який у Вас логін та пароль, зверніться у технічну підтримку.

Open the Startmenu and then choose Control Panel.

 

 

Choose the Network and Internetoption.

 

 

Choose the Network and Sharing Center option.

 

 

In the Change your network settings section, choose Set up a new connection or network.

 

 

The Set Up a Connection or Network window will open. Choose the Connect to the Internet option, then click Next.

 

 

The Connect to the Internet window will open. Choose the Broadband (PPPoE) option.

 

 

 

Enter the username and passwordgiven by your ISP – Internet service provider, then click Connect.

 

Click the Connect button. A connection should be established between your computer and the Internet and a message should appear telling you that the Internet is ready to use.

 

Open your Web browser and start viewing Web pages.

  1. Перезавантажити комп’ютер.

Це допоможе скинути помилки обладнання і тимчасові конфлікти в операційній системі.

 

  1. Перевірити наявність драйверів.

Потрібно зайти в диспетчер пристроїв і подивитися, чи все в порядку з драйверами. Іноді драйвера конфліктують, віруси і рекламне ПЗ можуть викликати різного роду збоїв та ін. – тому комп’ютер може просто навіть не визначати мережеву карту, видаючи при цьому подібну помилку.

 

  1. Зателефонуйте до нашої технічної підтримки за консультацією чи не проводяться аварійні або технічні роботи.

Помилка авторизації. Вона виникає у тому випадку, коли Ви вводите неправильне ім’я користувача і/або пароль. Також може виникнути при некоректному завершенні робочої сесії в Інтернеті, тобто Ви не відключили ваше з’єднання, а вимкнули ПК. Також ця помилка може виникнути у випадку обриву сесії. Як правило, сесія висне приблизно на 5-30 хвилин.

 

  1. Перевірте правильність введення вхідних даних. Логін і пароль зазначений у Вашому договорі з інтернет-провайдером.
  2. Якщо дані вірні, можливо, помилка пов’язана з невірно проведеною авторизацією (раптовий розрив з’єднання, втрата сигналу DSL з подальшим відновленням). Необхідна повторна спроба авторизації через 10 хвилин.
  3. Можлива наявність шкідливих програм – вірусів на Вашому комп’ютері, що підміняють ім’я користувача і/або пароль.
  4. Якщо доступ до Інтернету не відновлюється, зателефонуйте до нашої технічної підтримки за консультацією.

Можлива проблема роботи WI-Fi роутера:

Параметри бездротового з’єднання залежать від:

  • Розташування Вашого роутера у квартирі;
  • Технічних характеристик;
  • Завантаженості каналів;
  • Перешкод від іншого обладнання.
  • Несправність роутера або невірні налаштування;
  • Значення максимальної пропускної здатності Wi-Fi адаптера на Вашому комп’ютері.

 

Ваші дії:

  1. Підключитися до Інтернету без використання роутера (витягнути кабель з роутера і підключити до ПК);
  2. Протестувати швидкість зайшовши на сайт speedtest.com.ua;
  3. У випадку, якщо швидкість не відповідає Вашому тарифному плані, зателефонуйте до нашої технічної підтримки за консультацією.

 

Механічна причинa:

Неповний контакт, пошкодження кабелю – наприклад, якщо Ви самостійно підключали Інтернет або переміщали кабель.

 

Вирішення:

  • Перевірити з’єднання модем – мережа, модем – комп’ютер, модем – WI-FI маршрутизатор (якщо є);
  • Перевірте цілісність кабелю. Якщо він пошкоджений, зверніться в технічну підтримку за консультацією.

 

Детальну інформацію про характеристики Wi-Fi роутера можна знайти в інструкції до роутера або на сайті його виробника. Також треба враховувати, що виробники роутерів вказують максимальну швидкість в один бік. На практиці, зазначену швидкість в технічному описі необхідно ділити на два, так як при передачі даних між ПК і роутером проходить обмін інформацією в обидва боки.

Підключення послуги Інтернет для  фізичних осіб:

  1. Зверніться до служби підтримки для реєстрації заявки;
  2. Вкажіть Вашу адресу за якою бажаєте підключити послугу Інтернет, ім’я та номер телефону.
  3. Наші працівники опрацюють заявку, зателефонують до Вас і повідомлять можливість та вартість підключення.
  4. Завітайте до нашого офісу з документами, заповніть заяву на підключення, оплатіть послугу, та оберіть тарифний план.
  5. Вас повідомлять про день підключення.
  6. Користуйтеся послугою Інтернет від Netgroup

Підключення послуги Інтернет для  юридичних осіб:

  1. Зверніться до служби підтримки для реєстрації заявки.
  2. Вкажіть адресу Вашої компанії, за якою бажаєте підключити послугу Інтернет, ім’я та номер телефону.
  3. Наші працівники опрацюють заявку, зателефонують до Вас і повідомлять про можливість та вартість підключення.
  4. Оберіть тарифний план та додаткові послуги, які Вас цікавлять.
  5. Підготуйте всі необхідні документи для підключення послуги.
  6. Вас повідомлять про день підключення.
  7. Користуйтеся послугою Інтернет від Netgroup.

Для призупинення послуги Інтернет, Ви можете скористатися безкоштовною послугою «Пауза»

 

Дана послуга призупиняє зняття абонплати за Інтернет:

  • Мінімальний термін призупинення – від 10 днів.
  • Максимальний термін призупинення – до 3 місяці.

 

Як підключити послугу «Пауза»?

  1. У день замовлення послуги, зателефонуйте до нашої служби підтримки для активації послуги;
  2. Вимкніть Ваше обладнання модем/роутер від мережі електроживлення.
  3. Послуга призупинення Інтернету активована;
  4. Для відновлення послуги Інтернет зателефонуйте до нашої служби підтримки.

 

Якщо Ви перевищили термін призупинення послуги Інтернет:

 

  • Вам потрібно оплати разову суму Вашого тарифного плану і суму абонплати за поточний місяць;
  • Зателефонувати до нашої служби підтримки;
  • Перевірити справність Вашого обладнання.

 

Якщо Ви довший час не користувалися послугою Інтернет:

 

  • Зателефонувати до нашої служби підтримки;
  • Перевірити справність обладнання;
  • Оплатити разову суму для відновлення користування;
  • Оплатити суму тарифного плану.

Для переходу на інший тарифний план:

 

  • Оберіть для себе новий пакет послуг;
  • Зателефонуйте до нашої служби підтримки;
  • Наші працівники зареєструють Вашу заявку на зміну тарифного плату.

 

Перехід на тарифний план з більшою абонентською платою – безкоштовний;

У випадку відмови від користування послуг, Вам необхідно залишити заявку на розірвання договору у зручний для Вас спосіб:

 

  1. Зателефонувати до нашої служби підтримки;
  2. Прийти до нашого офісу за адресою:
  • м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова 23 (територія Промприлад Реновація, ІІ поверх);
  • Івано-Франківська область, м. Калуш, майдан Шептицького 8а;
  • Івано-Франківська область, м. Надвірна, вул. Грушевського 8.

 

Для розірвання договору Вам необхідно:

 

  • Мати позитивний або нульовий стан рахунку.
  • Мати документ, що засвідчує особу. Розірвання договору здійснює власник договору або його представник. Представник має надати оригінал (копію) нотаріально завіреної довіреності та документ, що засвідчує особу.
  • Якщо за Вами закріплювали орендоване обладнання, його необхідно повернути, викликавши майстра додому. Обладнання повертається у повній комплектації.

Детальну інформацію про характеристики Вашої моделі Wi-Fi роутера  можете знайти в інструкції до роутера або на сайті його виробника.

 

Для самостійного налаштування Wi-Fi роутера Вам необхідно:

  • Знайти детальну інструкцію із налаштуванням для Вашої моделі роутера в інтернеті;
  • Зателефонувати до нашої технічної підтримки для отримання консультації.

 

Скористайтеся послугою «Налаштування Wi-Fi роутера»:

  • Принесіть Ваш Wi-Fi роутер та блок живлення до нашого офісу;
  • Зачекайте протягом 15 хв;
  • Наші працівники налаштують Ваш Wi-Fi роутер.

 

Скористайтеся послугою «Виклик майстра» (Сервіс «Налаштування Wi-Fi»):

  • Зателефонуйте до нашої служби підтримки;
  • Залиште заявку на виклик майстра для налаштування Wi-Fi роутера;
  • Домовтеся про зручний час для візиту майстра.
  • Майстер все підключить і протестує його роботу, а також проведе інструктаж.

IP-адреса (англ. Internet Protocol Address) – унікальний ідентифікатор (адреса) пристрою, що підключений до інтернету. Вона складається з чотирьох груп цифр, розділених крапками, наприклад, 192.168.0.1.

Кожний пристрій (комп’ютер, ноутбук, виділений сервер, мобільний телефон і т.д.) у мережі Інтернет має свою IP-адресу.

Так як Ви у даний момент підключені до Інтернету — це означає, що і у Вашого комп’ютера є своя унікальна адреса у мережі.

Але Ви можете бути підключені до інтернету через маршрутизатор або шлюз у вашій локальній мережі. У такому випадку комп’ютер в Інтернеті видно з тою адресою, яку має Ваш маршрутизатор або шлюз.

 

Є два типи IP-адрес:

 

  • Динамічна IP-адреса – призначається автоматично при підключенні пристрою до мережі і використовується протягом обмеженого проміжку часу, як правило, до завершення сеансу підключення.
  • Статична IP-адреса – забезпечує можливість передачі даних із застосуванням мережевих протоколів, для роботи яких необхідна наявність у користувача реального IP-адресу в мережі Інтернет. Це необхідно, наприклад, для встановлення шифрованого VPN-з’єднання.

 

Переваги використання статичної IP-адреси:

  • Підтримує розпізнавання імен у глобальних мережах (WAN), що використовується для надійної адресації пристроїв.
  • Забезпечує кращий рівень захисту в домашніх мережах.
  • Використання статичних IP-адрес у домашніх мережах дозволяє уникнути конфліктів IP-адрес.
  • Більш точна геолокація, ніж у динамічної IP-адреси.
  • Швидкість завантаження та відвантаження, як правило, є вищою, ніж у динамічної IP-адреси.
  • Можливість організувати власний WEB-сервер та обмінюватись інформацією в межах власних віртуальних мереж (Ethernet-мережі);

Для підключення послуги статичної IP-адреси:

 

  1. Зателефонуйте до нашої служби підтримки.
  2. Виконайте всі інструкції надані оператором.
  3. Користуйтеся послугою статичної IP-адреси у мережі Інтернет.

Телебачення

  • ОТТ-технологія;

Трансляція телеканалів за допомогою сервісів MEGOGO.

ОТТ-технологія (Over-The-Top Service) – метод надання відеопослуг через Інтернет. Доставка широкосмугового відео та аудіо до користувача незалежно від того, за допомогою якого провайдера він отримує доступ в Інтернет.

SMART TV — це інтегрована у телевізор операційна система, що забезпечує вихід в Інтернет та перетворює звичайний телевізор у мультимедійний центр.

 

Найважливіша перевага Smart TV – перегляд без реклами.

Для підключення Smart TV треба перевірити чи підтримує Ваш телевізор такий вбудований сервіс.

Також можна завантажити на Ваш телефон програму, яка дає доступ до перегляду телебачення.

  • Підключення до Інтернету за допомогою Wi-Fi та мережевого кабелю;
  • Можливість створення облікового запису для швидкої та простої взаємодії з додатками;
  • Наявність різних способів управління (за допомогою пульта, віртуальної або реальної клавіатури, жестів та голосу);
  • Заміна ефірному телебаченню – можете переглядати фільми та телевізійні шоу без реклами, а також створювати власну програму за допомогою ресурсів відеоконтенту.
  • Запис фільмів та телепрограм – функція дає змогу записати необхідну вам передачу на флешку або будь-який інший зовнішній носій, щоб потім із комфортом та без поспіху переглянути улюблені моменти. Звичайно, якщо канал не захищений від запису.
  • Інтернет-серфінг – Smart телевізори провідних брендів оснащені браузером. Тому зможете шукати інформацію, перевіряти електронну пошту, переглядати новини, погоду, курси валют та афішу подій Вашого міста так само, як ви це робили на смартфоні чи ноутбуці.
  • Доступ до соціальних мереж – завантаживши додатки соціальних мереж та під’єднавши клавіатуру, матимете можливість читати стрічку новин у Facebook, Twitter, Telegram.
  • Спілкування – вбудована камера та Skype дозволить організовувати відеоконференції.
  • Відеоігри – пережити рекламну паузу за простенькою грою або ж організувати справжній батл. Усі смарт-телевізори мають декілька вбудованих ігрових додатків, а пристрої на Android дозволяють завантажувати та встановлювати ігри.
  • Перегляд фото відео та аудіофайлів – завдяки можливості під’єднання зовнішніх пристроїв, зможете переглядати архівні фотографії та відео з дисків, флешок і смартфонів на екрані телевізора.

MEGOGO – онлайн сервіс для перегляду телебачення на будь якому пристрої: Smart TV, комп’ютері, смартфоні та планшеті.

 

  • Понад 10000 популярних фільмів, мультфільмів, телевізійних шоу;
  • Прем’єри кращих серіалів;
  • Більше 250 телеканалів і більше 30 власних;
  • Трансляції футбольних європейських ліг.

 

Відеоресурс є мультиекранним і доступним на усіх топових платформах:

  • на базі iOS, Android, Windows;
  • на телевізорах з функцією Smart TV: LG, Samsung, Philips, Sony, Panasonic, Toshiba;
  • у популярних мультимедійних плеєрах і медіаприставках, таких як Apple TV, Dune HD, Aura, iNext;
  • Окремий додаток розроблено для пристроїв на Android TV.
  1. За допомогою Вашого пульта дистанційного керування, зайдіть у «Системні налаштування»

does not work megogo 01 | не працює мегого 01 | netgroup

 

  1. Перейдіть у розділ «Сервери» і виберіть пункт меню «Портали».

does not work megogo 02 | не працює мегого 02 | netgroup

 

  1. У рядку «Портал 1 URL» потрібно прописати наступний текст: aura-app.megogo.net/v3
  2. Натисніть «ОК» на Вашому пульті та поверніться у меню налаштувань.

does not work megogo 03 | не працює мегого 03 | netgroup

 

  1. Виберіть пункт «Перезапуск портала» і зачекайте поки все перезавантажиться.
  2. Насолоджуйтесь переглядом телебачення MEGOGO.

does not work megogo 04 | не працює мегого 04 | netgroup

Інтернет + TV

Заповніть форму заявки і наші спеціалісти зв’яжуться з Вами протягом робочого дня