Інтернет Івано-Франківськ

м. Івано-Франківськ, с.Вовчинець, с.Крихівці, с.Микитинці, м.Тисменицям, смт.Отинія, с.Чукалівка, c.Колодіївка, с.Драгомирчани, с.Угорники, с. Хриплин

info

Тарифи Інтернет від Netgroup

Компанія Netgroup пропонує широкий спектр тарифів на високошвидкісний Інтернет у Івано-Франківську та прилеглих населених пунктах. Ми прагнемо надавати нашим клієнтам найкращий можливий сервіс за доступними цінами. У цьому розділі ми пропонуємо вам ознайомитися з нашими тарифами на Інтернет та підключитися до інтернет від Netgroup.

Енергонезалежні тарифні плани PON - ENERGY у багатоповерхівках

PON-Energy 150

150

Мбіт/с

200 грн/міс

PON-Energy 250

250

Мбіт/с

250 грн/міс

PON-Energy 350

350

Мбіт/с

350 грн/міс

* Калькулятор акційних тарифних планів із телебаченням тут

Тарифи для клієнтів підключених за технологією Ethernet**

ВІЛЬНИЙ
ETHERnet

100

Мбіт/с

200 грн/міc

НЕОБМЕЖЕНИЙ ETHERNET

200

Мбіт/с

250 грн/міс

** Рекомендуємо безкоштовний перехід на сучасну технологію PON

Базовий

100

Мбіт/с

280 грн/міс

вільний

200

Мбіт/с

300 грн/міс

micro

50

Мбіт/с

350 грн/міс

unlim

100

Мбіт/с

550 грн/міс

Індивідуальний

1000

Мбіт/с

ціна договірна

супер

10

Мбіт/с

250 грн/міс

необмежений

100

Мбіт/с

550 грн/міс
Тарифні плани діють на території Івано-Франківської області.
Бездротове підключення до мережі Інтернет за допомогою технології Wi-Fi. Для населених пунктів де ще не має проведеної волоконно-оптичної лінії зв'язку

Обрати оптимальний тариф для Вас нескладно

При виборі тарифного плану Вам потрібно враховувати такі фактори:

  • Швидкість Інтернету, яка вам потрібна. Якщо ви плануєте використовувати Інтернет для серфінгу в Інтернеті, перегляду потокового відео та інших звичайних завдань, вам буде достатньо швидкості 100 Мбіт/с. Якщо ви плануєте використовувати Інтернет для онлайн-ігор, відеоредакторів або інших ресурсоємних завдань, вам знадобиться швидкість 200 Мбіт/с або більше.
  • Обсяг трафіку, який вам потрібен. Якщо ви плануєте використовувати Інтернет для перегляду потокового відео, завантаження файлів або інших завдань, які вимагають багато трафіку, вам знадобиться тариф з необмеженим трафіком. Саме такі тарифні плани ми пропонуємо нашим абонентам – необмежений доступ до Інтернету.
  • Додаткові послуги, які вам потрібні. Деякі тарифи включають додаткові послуги, такі як доступ до телебачення. Якщо вам потрібні ці послуги, вам слід вибрати тариф, який їх включає.

Запитання та відповіді

  1. У офісі нашої компанії.

Завітайте до нашого офісу за адресою:

  • м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова 23 (територія Промприлад Реновація, ІІ поверх);
  • м. Надвірна, вул. Грушевського 8;
  • м. Калуш, майдан Шептицького 8а
  1. Online-платежі
    Ви можете оплатити за послуги онлайн, перейшовши за вказаним посиланням:

    Оплата ONLINE

Для перевірки стану Вашого рахунку:

  1. Зателефонуйте до нашої служби підтримки;
  2. Перейдіть у особистий кабінет

Оплата обов’язково повинна бути здійснена до першого числа наступного місяця.

Рекомендуємо проводити оплату заздалегідь, до 25 числа. Якщо оплата буде зроблена пізніше то інформація про платіж і сам платіж, можуть надійти з банку із запізненням на декілька днів.

Автоматизована система компанії призупиняє надання послуги абоненту кожного 1 числа.

Абонентська плата з Вашого особового рахунку списується першого числа нового місяця. Якщо Ви почали користуватися послугами компанії не з початку місяця, то заплатите у місяці підключення меншу суму:

 

  1. Суму Вашої абонплати ділимо на кількість днів у місяці (30 днів) і отримуємо вартість користування пакетом за один день.
  2. Множимо вартість користування пакетом за один день на кількість днів, протягом яких Ви ним користувалися.
  3. Отримуємо суму, яку необхідно оплатити за поточний місяць. З наступного місяця потрібно оплачувати повну суму абонплати Вашого тарифного плану.

Для підключення послуги Інтернет заповніть форму заявки online:

Підключитись

Підключення послуги Інтернет для  фізичних осіб:

  1. Зверніться до служби підтримки для реєстрації заявки;
  2. Вкажіть Вашу адресу за якою бажаєте підключити послугу Інтернет, ім’я та номер телефону.
  3. Наші працівники опрацюють заявку, зателефонують до Вас і повідомлять можливість та вартість підключення.
  4. Завітайте до нашого офісу з документами, заповніть заяву на підключення, оплатіть послугу, та оберіть тарифний план.
  5. Вас повідомлять про день підключення.
  6. Користуйтеся послугою Інтернет від Netgroup

Підключення послуги Інтернет для  юридичних осіб:

  1. Зверніться до служби підтримки для реєстрації заявки.
  2. Вкажіть адресу Вашої компанії, за якою бажаєте підключити послугу Інтернет, ім’я та номер телефону.
  3. Наші працівники опрацюють заявку, зателефонують до Вас і повідомлять про можливість та вартість підключення.
  4. Оберіть тарифний план та додаткові послуги, які Вас цікавлять.
  5. Підготуйте всі необхідні документи для підключення послуги.
  6. Вас повідомлять про день підключення.
  7. Користуйтеся послугою Інтернет від Netgroup.

Призупинення доступу до Інтернет

Дана послуга призупиняє зняття абонплати за Інтернет:

  • Призупинення доступу до 30 днів — безкоштовно.
  • Призупинення доступу до 60 днів — 50 грн.
  • Призупинення доступу до 90 днів — 100 грн.

Як активувати послугу “Призупинений доступ”?

  1. Перейдіть в особистий кабінет та натисніть на кнопку “Призупинити доступ”.
  2. Вимкніть Ваше обладнання модем/роутер від мережі електроживлення.
  3. Послуга призупинення Інтернету активована.
  4. Для відновлення послуги Інтернет зателефонуйте до нашої служби підтримки.

Якщо Ви перевищили термін призупинення послуги Інтернет:

  • Вам потрібно оплати разовий платіж у розмірі 50 грн та вартість Вашого тарифного плану;
  • Зателефонувати до нашої служби підтримки;
  • Перевірити справність Вашого обладнання.

Якщо Ви довший час не користувалися послугою Інтернет:

  • Зателефонувати до нашої служби підтримки;
  • Перевірити справність обладнання;
  • Оплатити разову суму для відновлення користування;
  • Оплатити суму тарифного плану.

У випадку відмови від користування послуг, Вам необхідно залишити заявку на розірвання договору у зручний для Вас спосіб:

  1. Зателефонувати до нашої служби підтримки;
  2. Заповнити форму для відключення послуги online: 

    Форма заявки на відключення
     
  3. Прийти до нашого офісу за адресою:
  • м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова 23 (територія Промприлад Реновація, ІІ поверх);
  • Івано-Франківська область, м. Калуш, майдан Шептицького 8а;
  • Івано-Франківська область, м. Надвірна, вул. Грушевського 8.

Для розірвання договору Вам необхідно:

  • Мати позитивний або нульовий стан рахунку.
  • Мати документ, що засвідчує особу. Розірвання договору здійснює власник договору або його представник. Представник має надати оригінал (копію) нотаріально завіреної довіреності та документ, що засвідчує особу.
  • Якщо за Вами закріплювали орендоване обладнання, його необхідно повернути, викликавши майстра додому. Обладнання повертається у повній комплектації.

Для переходу на інший тарифний план:

  • Оберіть для себе новий пакет послуг;
  • Зателефонуйте до нашої служби підтримки;
  • Наші працівники зареєструють Вашу заявку на зміну тарифного плату.

 

Перехід на тарифний план з більшою абонентською платою – безкоштовний;

Для підключення послуги статичної IP-адреси:

  1. Зателефонуйте до нашої служби підтримки.
  2. Виконайте всі інструкції надані оператором.
  3. Користуйтеся послугою статичної IP-адреси у мережі Інтернет.

Інтернет

Можлива проблема роботи WI-Fi роутера:

Параметри бездротового з’єднання залежать від:

  • Розташування Вашого роутера у квартирі;
  • Технічних характеристик;
  • Завантаженості каналів;
  • Перешкод від іншого обладнання.
  • Несправність роутера або невірні налаштування;
  • Значення максимальної пропускної здатності Wi-Fi адаптера на Вашому комп’ютері.

Ваші дії:

  1. Підключитися до Інтернету без використання роутера (витягнути кабель з роутера і підключити до ПК);
  2. Протестувати швидкість зайшовши за посиланням.
  3. У випадку, якщо швидкість не відповідає Вашому тарифному плані, зателефонуйте до нашої технічної підтримки за консультацією.

Механічна причинa:

Неповний контакт, пошкодження кабелю – наприклад, якщо Ви самостійно підключали Інтернет або переміщали кабель.

Вирішення:

  • Перевірити з’єднання модем – мережа, модем – комп’ютер, модем – WI-FI маршрутизатор (якщо є);
  • Перевірте цілісність кабелю. Якщо він пошкоджений, зверніться в технічну підтримку за консультацією.

Детальну інформацію про характеристики Wi-Fi роутера можна знайти в інструкції до роутера або на сайті його виробника. Також треба враховувати, що виробники роутерів вказують максимальну швидкість в один бік. На практиці, зазначену швидкість в технічному описі необхідно ділити на два, так як при передачі даних між ПК і роутером проходить обмін інформацією в обидва боки.

Детальну інформацію про характеристики Вашої моделі Wi-Fi роутера  можете знайти в інструкції до роутера або на сайті його виробника.

 

Для самостійного налаштування Wi-Fi роутера Вам необхідно:

  • Знайти детальну інструкцію із налаштуванням для Вашої моделі роутера в інтернеті;
  • Зателефонувати до нашої технічної підтримки для отримання консультації.

 

Скористайтеся послугою «Налаштування Wi-Fi роутера»:

  • Принесіть Ваш Wi-Fi роутер та блок живлення до нашого офісу;
  • Зачекайте протягом 15 хв;
  • Наші працівники налаштують Ваш Wi-Fi роутер.

 

Скористайтеся послугою «Виклик майстра» (Сервіс «Налаштування Wi-Fi»):

  • Зателефонуйте до нашої служби підтримки;
  • Залиште заявку на виклик майстра для налаштування Wi-Fi роутера;
  • Домовтеся про зручний час для візиту майстра.
  • Майстер все підключить і протестує його роботу, а також проведе інструктаж.
  1. Перевірте Wi-Fi підключення.

Перевірте, чи підключені Ви до бездротової мережі, чи до правильної мережі Ви підключені (ім’я мережі), чи працює Wi-Fi роутер, чи включений Wi-Fi адаптер або «бездротовий зв’язок» на комп’ютері.

 

  1. У жодному разі не змінювати розташування кабелів у портах.

 

  1. Перезавантажте роутер і ПК.

Перезавантажте Ваші пристрої – досить часто неправильна робота програмного забезпечення призводить до «зависання» пристрою. Вам потрібно на декілька хвилин вимкнути обладнання від мережі електроживлення.

 

  1. Перевірте інші сайти.

Спробуйте зайти на інший сайт, іноді перестають працювати навіть найбільші портали.

 

  1. Перевірте баланс.

Перевірте Ваш поточний баланс рахунку, зателефонувавши до нашого фінансового відділу. Якщо він негативний – оплатіть заборгованість. Зберігайте оригінал квитанції до зарахування платежу на баланс рахунку.

 

  1. Перевірте фізичне підключення (повідомлення «Мережевий кабель не підключений» або відсутність індикації WAN-порту на роутері).

Перевірте весь кабель по квартирі на наявність пошкоджень (особливо при наявності домашніх тварин).

 

  1. Перевірте мережеві настройки.

У більшості випадків у Вас має бути налагоджене автоматичне отримання налаштувань. Якщо Ви замінили ПК, роутер або поставили нову мережеву карту – Інтернет не працюватиме. Це пов’язано з налаштуваннями безпеки мережі. У такому випадку Вам необхідно зателефонувати у службу технічної підтримки за консультацією і провести налаштування заново.

  1. Перезавантажте Вашу Wi-Fi антену. Вимкніть її від мережі електроживлення і підключіть заново.
  2. Перевірте чи Wi-Fi антена знаходиться у тій самій позиції, що і при здійсненні монтажу працівниками компанії інтернет-провайдера.
  3. Якщо інтернет з’єднання не відновлено, зателефонуйте у технічну підтримку за консультацією.

Помилка авторизації. Вона виникає у тому випадку, коли Ви вводите неправильне ім’я користувача і/або пароль. Також може виникнути при некоректному завершенні робочої сесії в Інтернеті, тобто Ви не відключили ваше з’єднання, а вимкнули ПК. Також ця помилка може виникнути у випадку обриву сесії. Як правило, сесія висне приблизно на 5-30 хвилин.

 

  1. Перевірте правильність введення вхідних даних. Логін і пароль зазначений у Вашому договорі з інтернет-провайдером.
  2. Якщо дані вірні, можливо, помилка пов’язана з невірно проведеною авторизацією (раптовий розрив з’єднання, втрата сигналу DSL з подальшим відновленням). Необхідна повторна спроба авторизації через 10 хвилин.
  3. Можлива наявність шкідливих програм – вірусів на Вашому комп’ютері, що підміняють ім’я користувача і/або пароль.
  4. Якщо доступ до Інтернету не відновлюється, зателефонуйте до нашої технічної підтримки за консультацією.
  1. Перезавантажити комп’ютер.

Це допоможе скинути помилки обладнання і тимчасові конфлікти в операційній системі.

 

  1. Перевірити наявність драйверів.

Потрібно зайти в диспетчер пристроїв і подивитися, чи все в порядку з драйверами. Іноді драйвера конфліктують, віруси і рекламне ПЗ можуть викликати різного роду збоїв та ін. – тому комп’ютер може просто навіть не визначати мережеву карту, видаючи при цьому подібну помилку.

 

  1. Зателефонуйте до нашої технічної підтримки за консультацією чи не проводяться аварійні або технічні роботи.

Ethernet – базова технологія побудови комп’ютерних мереж з комутацією пакетів, що використовує протокол CSMA/CD (множинний доступ з контролем несучої та виявленням колізій).

 

Ethernet-мережі функціонують на швидкостях 10Мбіт/с, Fast Ethernet – на швидкостях 100Мбіт/с, Gigabit Ethernet – на швидкостях 1000Мбіт/с, 10 Gigabit Ethernet – на швидкостях 10Гбіт/с.

 

Ethernet може з’єднувати між собою комп’ютери, принтери, комутатори, маршрутизатори, шлюзи, мости і будь-які інші пристрої, у яких є або внутрішня мережева карта NIC (NetworkInterfaceCard), або зовнішня, підключена до USB або PCI.

 

Комутатори і маршрутизатори з’єднують кілька комп’ютерів або навіть мереж разом. Шлюзи з’єднують дві різнорідні мережі, мости – однорідні.

 

Елементи Ethernet можуть з’єднуватися кабелями трьох типів:

  • коаксіальні кабелі;
  • мідна кручена пара;
  • оптоволокно.

Мідна кручена (вита) пара – вид мережевого кабелю, з однією або декількома парами ізольованих провідників, скручених між собою (з невеликою кількістю витків на одиницю довжини) для зменшення взаємних наведень при передачі сигналу і покритих пластиковою оболонкою.

 

На обох кінцях мідної витої пари для підключення до окремих пристрої мережі Ethernet застосовуються восьмиконтактні роз’єми P8C8.

 

Кабелі з мідними парами діляться на категорії по швидкості передачі даних:

  • Категорії 5 і 5e – від 10 Мбіт/с до 100 Мбіт/с;
  • Категорія 6 – швидкість до 1Гбіт/с;
  • Категорії 6a і 7 – швидкість до 10Гбіт/с.

Підтримує передачу даних на відстань біля 100 метрів. Для більшої дистанції потрібно застосовувати оптоволокно.

Оптоволокно, або оптичне волокно — це технічний виріб, що складається з оптичного світловоду і захисних покриттів та кольорової оболонки.

Передача даних здійснюється завдяки світловим сигналам, таким чином інформація досягає точки призначення зі швидкістю світла.

 

Оптоволокно досі залишається складним у виробництві, тому вартість оптоволоконного кабелю не може бути низькою. Величезна пропускна здатність оптичного кабелю дозволяє передавати великий обсяг інформації в одиницю часу. Оптичний сигнал в ньому майже не спотворюється і не слабшає при передачі на великі відстані.

 

Оптоволоконний кабель — конструкція з одного або кількох ізольованих один від одного оптичних волокон (оптоволокно),  укладених в оболонку. Крім власне оптичних волокон та ізоляції може містити екран, силові елементи та інші конструктивні елементи. Також це фізичний медіум, що складається з певної кількості оптичних волокон, оточених спільною захисною оболонкою, та використовується для передачі світлового потоку.

 

Оптична кабельна лінія — лінія оптичних сигналів і складається з одного або декількох паралельних кабелів із з’єднувальними, стопорними та кінцевими муфтами (ущільненнями) та кріпильними деталями.

 

Оптичне волокно складається із:

  • Серцевини;
  • Оптичної оболонки;
  • Захисного покриття;
  • Буферного покриття (опціонально).
  • Висока пропускна здатність – чим вище пропускна здатність, тим більше інформації можна передавати. Оптоволоконний кабель забезпечує високу пропускну спроможність: до 10 Гбіт/с і вище, як на завантаження, так і на передачу даних.Швидкість завантаження через оптоволокно в 416 разів вища за швидкість мідного кабелю, а швидкість передачі даних – в 10000 разів вища;

 

  • Надійність – на відміну від електричних сигналів, які передаються в мідних проводах, світлові сигнали від одного волокна не впливають на сигнали інших волокон в одному і тому ж оптоволоконному кабелі, що дозволяє досягти більш високої якості інтернету та прийом ТВ-сигналу;

 

  • Відсутність будь-яких фізичних впливів на навколишнє середовище.

У деяких населених пунктах, де ще не має проведеної PON-мережі, компанія Netgroup може запропонувати підключення послуги Інтернет за допомогою Wi-Fi антен. Попередньо наші працівники визначають технічну можливість підключення.

Коли у Вашому населеному пункті з’явиться можливість підключення послуги за технологією PON, оператор повідомить Вам про це.

Wi-Fi (Wireless Fidelity) – це популярна технологія, що забезпечує бездротове з’єднання комп’ютерів в локальну мережу або високошвидкісний бездротовий доступ до мережі Інтернет.

 

Щоб користуватися зручностями Всесвітньої павутини, потрібно мати роутер, або маршрутизатор, який буде здійснювати передачу інформації через канали певної частоти.

 

Із спеціальним обладнанням Wi-Fi, ви зможете:

  • Користуватися послугою Інтернет без дротів;
  • Виходити в Інтернет з будь-якої точки свого будинку;
  • Підключити до Інтернету одночасно декілька своїх пристроїв;
  • Об’єднати в локальну мережу кілька мережевих пристроїв, такі як, комп’ютери, смартфони, планшети, КПК, мережеві принтери, ігрові приставки, телевізори, а також інші бездротові Wi-Fi пристрої;

 

Кожній мережі присвоюється своя назва. Мережа може бути загальнодоступною, тобто до неї може підключитися хто завгодно, маючи відповідний пристрій і перебуваючи у межах зони покриття, або захищеною за допомогою пароля, який задає власник Wi-Fi.

 

Введення пароля, як правило, необхідний лише при першому підключенні до мережі, після чого він зберігається у базі пристрою.

 

Режими безпеки Wi-Fi:

 

На даний момент налічується три режими безпеки бездротових мереж різного ступеня надійності:

  • застарілий сьогодні WEP (Wired Equivalent Privacy), який забезпечує мінімальний рівень захисту;
  • WPA (Wi-Fi Protected Access) забезпечує більш надійний захист даних і ділиться на Personal (для приватного використання) і Enterprise (для корпоративного використання), що забезпечує багатоступеневу систему захисту інформації та використовує протокол RADIUS;
  • WPA2 – вдосконалений різновид WPA, що дозволяє працювати як приватним користувачам, так і корпоративним.

 

Якщо ви підключаєтеся до безкоштовного Wi-Fi де-небудь в кафе або іншому публічному місці, переконайтеся в тому, що мережа використовує режим безпеки WPA2 (у крайньому випадку – WPA).

Найкращий варіант – WPA2-PSK з AES-шифруванням.

PPPoE (Point-to-point protocol over Ethernet) — мережевий протокол передачі кадрів PPP (протокол точка-точка) через Ethernet. В основному застосовується XDSL-сервісами. Використовується для забезпечення авторизації та аутентифікації користувачів при підключенні по технології Ethernet.

IP-адреса (англ. Internet Protocol Address) – унікальний ідентифікатор (адреса) пристрою, що підключений до інтернету. Вона складається з чотирьох груп цифр, розділених крапками, наприклад, 192.168.0.1.

Кожний пристрій (комп’ютер, ноутбук, виділений сервер, мобільний телефон і т.д.) у мережі Інтернет має свою IP-адресу.

Так як Ви у даний момент підключені до Інтернету — це означає, що і у Вашого комп’ютера є своя унікальна адреса у мережі.

Але Ви можете бути підключені до інтернету через маршрутизатор або шлюз у вашій локальній мережі. У такому випадку комп’ютер в Інтернеті видно з тою адресою, яку має Ваш маршрутизатор або шлюз.

 

Є два типи IP-адрес:

 

  • Динамічна IP-адреса – призначається автоматично при підключенні пристрою до мережі і використовується протягом обмеженого проміжку часу, як правило, до завершення сеансу підключення.
  • Статична IP-адреса – забезпечує можливість передачі даних із застосуванням мережевих протоколів, для роботи яких необхідна наявність у користувача реального IP-адресу в мережі Інтернет. Це необхідно, наприклад, для встановлення шифрованого VPN-з’єднання.

 

Переваги використання статичної IP-адреси:

  • Підтримує розпізнавання імен у глобальних мережах (WAN), що використовується для надійної адресації пристроїв.
  • Забезпечує кращий рівень захисту в домашніх мережах.
  • Використання статичних IP-адрес у домашніх мережах дозволяє уникнути конфліктів IP-адрес.
  • Більш точна геолокація, ніж у динамічної IP-адреси.
  • Швидкість завантаження та відвантаження, як правило, є вищою, ніж у динамічної IP-адреси.
  • Можливість організувати власний WEB-сервер та обмінюватись інформацією в межах власних віртуальних мереж (Ethernet-мережі);

Інтернет

Заповніть форму заявки і наші спеціалісти зв’яжуться з Вами протягом робочого дня

Вакансії

пропонуємо роботу у команді компанії Netgroup

Інтернет + TV

Заповніть форму заявки і наші спеціалісти зв’яжуться з Вами протягом робочого дня